總網頁瀏覽量

2017年1月30日 星期一

過年



農曆新年剛好是星期六,一於帶女去唐人街走走,順便飲茶,感受下過年的氣紛。相信她們難以想像中國人怎樣過年,我也只是懷念吧!星期六人多,連飲茶等位都要成粒鐘,有點後悔,不該湊熱鬧。

星期日又帶女去游水,暖水池嘛無所謂囉,點知人山人海,泳池又無開放全部更衣室,換衣不方便。

我始終喜歡人少的地方,最怕一大堆人逼埋一起。

不過,過年嘛,有活動好過無所事事閒在家中!

2017年1月27日 星期五

Udenhout

今日帶女去udenhout,這個城市我都是第一次去,因為阿女參加左課外活動學做陶泥花盆(pottendraaien)。
因為未去過,想找人幫手車她們去,可是找不到。只好自己親自出馬,帶女坐巴士去。現代科技有google地圖有巴士路線圖,方便許多。
阿女上課,我人生路不熟,外面又冷,只好朵在圖書館溫書。
嘻,我年少時都無現在更勤力!


這些陶泥是我在家做的,未知阿女上堂學的,手工如何?

2017年1月19日 星期四

零下五度




之前下了一埸雪,現在溶雪期,天氣好凍,今日零下五度。
昨天晚上我踩著單車去學游水,路過橋底我都不敢踩進去,怕又濕又滑,只好踩遠一點。學游水是我的心願,風雨不改。今次學多一些動作,仍在努力中,發現越怕水發難浮起。
今日一早又踩著單車去依利沙伯醫院,踩左半個鐘,腳部不冷,但帶著手套手指依然好冷又痛。今次是照胃鏡,我有點緊張,護士姐姐講笑:我們有四個人,你走不得,上床吧!之後醫生進來,我一見到條喉管,心都震,張大個口無眼睇。
兩個星期之後回去睇報告。

2017年1月16日 星期一

新計劃

二月頭又要交下學期學費,正在思想著仍要讀嗎? 我已經讀左五年,讀到悶讀到無樂趣可言!停學後會失憶,繼續嘛又無衝勁,思前想後決定三月報名考公開試,共四科,考到不用再讀書,考唔到就放棄,如果考中二三科,就只讀考唔到的科目。三月報名六月開考,仍有五個月時間。好,就按這計劃吧!

2017年1月12日 星期四

大姐三姐

大姐升高中,搵左幾間學校都未滿意,遠又怕佢辛苦,近又無佢喜歡的課目,左思右想最後都是原校直升。初中四年,高中三年,佢要對住這間學校七年。

三姐升中一,又要幫佢搵學校。佢之前校內成績差,我幫佢搵補習,佢又唔想補,我又覺得貴,差點放棄,後來佢有同學一起去,佢又願意補。今日老師和我商談邊間中學適合她,一見佢張成績表都無話可說,只想說血本無歸,老師提議去工業學院,我只好答應。心想去大姐讀書這間吧,有大姐睇住,我都放心!

大姐蠢但勤學,三姐叻但人懶,個個都是美中不足,但個個都是自己親生,我個個都疼,疼愛加疼痛再加心痛!

2017年1月8日 星期日

過冬的日子

假期最後二日突然下雪,阿女高高興興出門玩雪拋雪球,我就有點擔心怕地滑,因為溶雪時地滑我已經跌過許多次!




外面凍,留在家中最好,廚房是最溫暖的地方,我又開火喇!

蒸年糕

湯圓

西式炸煎堆

炸雞翅

這個冬天想減肥都難!

2017年1月6日 星期五

胃痛

這些年一直有胃痛,自己又懶得食藥,痛時就休息一會,不痛時就不理會。今次有機會睇胃科醫生,就順便問問佢,佢話照胃鏡咪知囉。約左兩個星期後照,四個星期後睇報告,慢性病俾醫院慢慢拖!

2017年1月4日 星期三

游水

阿女放聖誕新年假共兩個星期,今日帶女去游水,我順便練習,又叫阿女教我。哈哈,我學識背泳浮水和踩水,又學識停頓,這是今日最大的收獲!

2017年1月2日 星期一

Happy new year




元旦日零晨十二點,我們又燒煙花,其實年年都一樣,一方面應景,一方面攪氣紛,但最終目的就是要阿女開心。細的三個玩了一個晚上,似乎最開心是她們!