總網頁瀏覽量

2016年5月26日 星期四

誰是學生

今日帶女去醫院打針,等候期間,眼見許多家長手拿手機只顧上網,小朋友自己玩還者看看書。有一個家長她的小朋友打完針,未哭完,阿媽就快快手拍照,之後才安慰他。我就自己坐埋一邊讀生字,阿女忙於打機,我問她誰是學生哥,點解你唔讀書,佢話無興趣。難到我有興趣嗎,只為生活罷了,帶女睇病又是我,打電話叫維修又是我,求人幫忙又是我,受盡冷言冷語又是我,我能不自強嗎?!但無法解釋俾阿女聽,亦唔希望佢受同一苦難才明白。

2016年5月20日 星期五

油畫

大女在學校裏學油畫,佢偷左我當年的結婚相照住畫,係母親節這天她攞出來送俾我。我把這畫掛在床頭!十七年前的相片,從現眼前,可嘆自己老了,身形也變了。細女也看不出來,這是她的爸媽,歲月無情!



手作

冬天時朋友煲腊味糯米飯,有糯米用剩,俾咗我。我開始包粽子啦,今次上網學下點包,又睇下書,總算包到隻似樣的。

現在網絡世界學廚好方便,有份量,有步驟,有做法,也有人做埋俾你睇,學起上來容易許多,我剛學識做牛脷酥,食左好多條。對,我想學的,就我想食的,要滿足下自己嘛!

2016年5月15日 星期日

Mei markt

一年一度mei-markt ,由星期六晚上開始到星期天下午五點鐘結束。星期六第一時間帶左大女去行下先,我買左個細細鞋架,打算放係士多房擺工具。我又買左三個花盆,夏天時種種花,都係一種憂閒的生活,買左四件用左五歐,我覺得Ok啦!打算星期天帶女再去過,日光日白,睇得清楚。無聊生活中的一點生活方式!

2016年5月2日 星期一

飲茶

星期六帶女飲茶,對,我又大鄉里出城。去唐人街行下,飲下茶,買下雜貨,買下西餅,坐下火車,坐下巴士,又過左一日。好在她們都長大了,能自己照顧自己,又幫我攞下雜貨,感覺輕鬆了許多。飲茶的時候,我問母親節快到了,是否你地請我呀?佢地話無帶錢!吓,原來同阿媽出街不用帶錢!!