總網頁瀏覽量

2014年7月26日 星期六

Kermis機動遊戲

連續十日Kermis,我都帶左阿女三次去玩,洗費都好貴,但暑假嘛,當然要帶女去玩啦。老二最近常常激親我,佢竟然學人拍拖,得十二歲人仔,又開始反叛期,我又激氣又擔心,佢又唔受教,煩呀!我今日帶女去玩,當然樣樣都要分享,因為全部都係我比錢,她們個個都係我生,當然分五份喇,老二不滿,我更加不滿,火都來!!

2014年7月17日 星期四

執屋

放暑假就係執屋的時間到了,星期一執廚房,地面換左新的膠地板,其實用木地板或者地磗好點,可惜我不會做,無車亦買不到,都係用住膠的。星期三執士多房,嘩,好大塵,好多工具,無樣識用,放係度舖塵,掉左佢又可惜,只好清潔完之後,放回原位。不過大件的都掉左兩箱,同埋d舊單車一齊掉。其實都好麻煩,叫人幫手車去大垃圾房,都叫左三個星期都無人理,最後都係換義工幫手車去掉。鬼佬鬼婆好過所為自己人,現實嘛。

2014年7月11日 星期五

學期尾

學期尾,成績出左,她們個個都升班,只是成績麻麻地,包括我都係,今次真可以說,有其母必有其女,似晒我,讀書唔得。今個暑期無節目,日日留在家,有得我受。唔明佢地痴實我,不願自己出街玩,要亞媽帶住,亞媽陪住,我無氣無力陪佢地,真係老喇。

2014年7月1日 星期二

vraagteken

又到阿四,今日帶女去醫院,因為上次幫佢做左耳仔X光掃描,今次睇報告,醫生話佢無跌傷跡像,應該唔關因受傷而影響聽覺,佢話:vraagteken,得個問號,唔知點解。再約時間已經係下一年的事,不用再出出入入醫院。

這三年半,我帶佢去過GGD, ziekenhuis, huisarts ,ziekenhuis, audoilogie en ziekenhuis,走來走去忙足三年半,都無辨法幫到佢,只好由得佢帶助聽器。

接住要做的工作,就係釘助聽器,再約返audiologie,睇下這個助聽器是否真的幫到佢。