總網頁瀏覽量

2014年2月25日 星期二

superwoman

我今日踩住單車,又帶女去醫院做手術前的講解,又見一見醫生,之後又踩住單車,車阿女回家。係途中,令我回想起三年前,我連坐巴士去醫院都未識,去到醫院又唔知醫生講咩,只係簽左個名,阿女就比人推左入手術室。今日我懂了,我知道我個女要做咩,又知道我要做D咩。前後三年我學左好多好多野,我成長了,獨立了,世事無絕對。

2014年2月15日 星期六

可以喇!

之前又帶阿四去醫院檢查,又做聽覺測試,當然不好啦!醫生終於寫紙比佢做手術。我以後就不用再為她煩惱,不用擔心她。可以說醫好她就了左這樁心事,現在只希望佢手術成功。

2014年2月8日 星期六

抽獎

學校開家長會,一大班人坐埋一齊,聽校長老師講解學校近況,我本來坐係路邊位,後來怕自已左路,於是走去坐埋一二角。點知原來每個位都有號數用來抽獎的,我之前坐過的這個位中獎了,我第一反應係(我都知自己無運,明明是你的,都會化水)。到最後抽大獎喇,我竟然中獎,獎品係紅酒一支,我當場問了一句,真的是給我嗎?其實我唔飲酒的,但又好開心,彩頭嘛!

2014年2月4日 星期二

回家途中

連串夢,追車趕路,找68號巴士回家。可惜次次都未能回到家中,醒了才知又是夢一場。也許是思鄉病發作,也許是想家了。現在兩邊都未到岸,長留在此,當然想家啦,諗親嘛,但回到香港生活,開支太大,又要養女又要做,生活不易。大人小朋友都要重新適應,談可容易!

2014年2月2日 星期日

失眠

受左小小刺激就失眠,似乎我都係個好小器之人。有D野放唔低,就係放唔低。

小動作

討厭有些人在我背後攪小動作。

2014年2月1日 星期六

一年一度

一年一度,硬著頭皮上。佢睇我唔倒,我睇佢唔倒。