總網頁瀏覽量

2014年7月17日 星期四

執屋

放暑假就係執屋的時間到了,星期一執廚房,地面換左新的膠地板,其實用木地板或者地磗好點,可惜我不會做,無車亦買不到,都係用住膠的。星期三執士多房,嘩,好大塵,好多工具,無樣識用,放係度舖塵,掉左佢又可惜,只好清潔完之後,放回原位。不過大件的都掉左兩箱,同埋d舊單車一齊掉。其實都好麻煩,叫人幫手車去大垃圾房,都叫左三個星期都無人理,最後都係換義工幫手車去掉。鬼佬鬼婆好過所為自己人,現實嘛。

6 則留言:

  1. 聽到你講果句...
    好多工具,無樣識用
    很無奈呀.

    回覆刪除
    回覆
    1. 暫時無奈啫,或者有日我會識用呢!這也是我不捨得掉左佢的原因。

      刪除
  2. 義工肯幫就不要搵那些所為自己人吧
    幫左你,你又欠了人情

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!人地講到明,幫左我每次,我要感因桃報。我真係還唔起,所以不敢欠人情。

      刪除
  3. 幸好還有義工幫忙。

    雖然只懂換膠地板,唔緊要啦,最緊要乾乾淨淨住得舒服就ok了。

    回覆刪除