總網頁瀏覽量

2012年9月27日 星期四

nog een keer 9 punt

今日lezen test, 出了成績又係 9 punt, 同學都話我係唔識說, 唔識讀, 睇和寫都ok喎.  我聽到都好開心, 起碼唔係樣樣都包尾.

仍有一攪笑事件, 有新同學話我, 係咪廿六歲, 我笑笑口話佢知, 我大女已經十二歲, 無可能十二, 十三歲就生bb. 哈哈, 你話係咪好攪笑呢!

2012年9月26日 星期三

9 punt

今日知道自己toets考到9 punt, 成績都唔錯, 究竟係我好彩定真材實料呢, 一半一半吧!

2012年9月24日 星期一

樂趣

今個星期無咩功課要做, 一於企係廚房做自己想做的事. 就是焗蛋糕 , 做包包, 整豬腸粉, 做煲返一煲瘦肉粥, 好豐富的一個午餐. 你羡慕嗎, 想食嗎?

2012年9月21日 星期五

CBV

外僑婦女學校搬遷之後, 學生少了很多, 得返我和另一個同學, 老師話好可惜, 我口角都說好可惜, 但心裏就好高興, 兩個老師兩個學生, 我可以多些時間向老師學習. 哈, 我係咪好勤力好學呢. 但又怕老師話人數少會停學直到足夠學生為止, 希望不會這樣啦!

2012年9月16日 星期日

kaarten之鋤大二

亞大亞二時時都叫我上網陪她們玩鋤大二, 初時都好好玩架, 可惜玩玩吓開始厭了. 你記得嗎, 我以前晚晚自己上網玩的, 你又唔肯陪我玩.

2012年9月10日 星期一

有korting

之前心思思想買部單車仔比細女,今日見到有減價,減20元,但都好過無得減.明日睇睇先,如果適合的話就買回家.會不會又比你話我敗家呢!

2012年9月5日 星期三

心大心小--單車仔

想買部單車仔比亞細女, 買新的又好貴, 無大特價, 買部二手的, 又怕太舊. 孖女開始喜歡和其他小朋友一齊玩, 家中只得一部細單車, 一個有, 一個無, 時時鬧交, 我都無佢地符.