總網頁瀏覽量

2011年12月31日 星期六

感覺不好受

今日感覺不好受, 過於計算, 苦了自己.

2011年12月30日 星期五

又係你

昨晚見到你, 我感到好驚奇, 我摸住你隻肥大的手, 摸了很久, 你好少對我說話, 今次終於開口了, 你提到我個blog, 你是否讚我呀?

講定數

終於講服你個女, 買份平平地的禮物, 太貴買唔起.

2011年12月29日 星期四

搵笨

搵笨, 我生日時你沒有禮物給我, 你女兒生日要蛋糕, 要新裙裙, 又要禮物, 仲好貴添, 你話啦, 我是否買給她呀?

2011年12月28日 星期三

半夜時份

身邊少了你, 半夜特別想你, 你令我睡不著呀! 唉, 又失眠.

2011年12月26日 星期一

胃痛

今日中午食完飯時胃痛, 晚餐過後又是這様, 都不知為何, 我是否要去看醫生呢?

2011年12月25日 星期日

病病地

今日週身骨痛, 似感冒, 好似又病病地, 希望不是啦!

2011年12月24日 星期六

累了

今日係學校返埋最後一日學, 明日開始放聖誕節.
今日好累, 回家後在大廳灘c. 由下午二時睡到五時, 補返數先, 哈哈..

2011年12月23日 星期五

2011年12月22日 星期四

臉皮成尺厚

今日上學, 老師叫我讀書, 你知啦我五音不齊, 我自己都不知自己讀咩, 相信他們都心裏有數.
我一笑自知, 臉皮成尺厚. 希望日後有進步啦.
能力係我的死敵, 勇敢係我的強項, 你估我讀唔讀得成呢?

2011年12月21日 星期三

ROC受寵若驚

今日收到ROC來電, SIR叫我攞埋D證書去比佢COPY就可以入學, 明天可以開學.

我由四月份開始等到現在, 真的等了許久, 突然話明天上學, 有點受寵若驚, 全無心理準備.

2011年12月20日 星期二

翻譯員

今日有個翻譯員(tolk)幫手做翻譯, 我鬆了一口氣, 你知啦, 我係有限公司嘛, d咩文勁差!

2011年12月19日 星期一

留在家

星期日又是留在家, 家中多溫暖, 喜歡這個溫暖小窩.

2011年12月18日 星期日

下雨天

步入冬季, 下雨下雪的日子, 好怕外出, 但要上學, 一定要外出, 好麻煩.
又怕這間舊屋會水浸, 你囉, 又話搬, 又未搬, 現在我想搬都難呀!

2011年12月17日 星期六

病左

之前上學時個老師大傷風, 我自知自己容易愛感染,已經避左佢, 點知都係中招, 我又傷風了.

2011年12月16日 星期五

左鄰右舍

多謝街坊這一年的杖義幫忙, 真係遠親不如近鄰.

2011年12月15日 星期四

成功感

現在開始學習獨立, 自己照顧自己照顧家人, 反事親力親為, 學識打電話預約, 學識用銀行咭, 學識睇醫生睇牙醫, 學識踩單車代步, 樣樣都是邊學邊做, 做到了就有了成功感.

好一句學到老做到老, 我現在才學起, 算不算太遲呢, 真係多得你唔少. 你會為我自豪嗎?

2011年12月14日 星期三

連場惡夢

睡得不好, 整夜都在發夢, 醒後人都呆呆地, 以前都未試過這樣. 也許個人太燥了.

2011年12月11日 星期日

新工作

發夢, 夢見你在遊牧場工作, 而且做得好開心, 見你笑容滿臉.
我心感安慰, 希望你能適應你的新生活, 過著快樂的日子.
我也會開開心心過日子, 我相信我們一定會再相聚.
你要努力工作呀, 建設新的家園, 等我呀!

2011年12月10日 星期六

你凍嗎

天氣開始轉涼, 晚上下著大雨, 心想你住在這裏, 一定會好凍, 如果留在家裏就好了.

記住呀, 想回家就回家吧, 我沒有搬屋, 永遠等著你回來.

2011年12月9日 星期五

步入冬天

今日睇天氣報告, 佢話日間有8度, 夜晚有5度, 未算好凍,但有大雨和落冰粒(龍眼雪).
好怕落雪落雨的日子, 步行上學很不方便.

2011年12月8日 星期四

新屋院

後花園後面這些屋, 已經清拆後再起好, 但仍有些鐵絲網圍住, 每星期堆垃圾出街, 就會很不方便. 今次好彩有6號仔這家幫手.

2011年12月7日 星期三

聖誕郵包

今日寄左個聖誕郵包回香港, 郵費好貴, 真係唔值, 不過一年一度, 算啦.

2011年12月5日 星期一

無奈

有得必有失, 有失必有得, 人生就是這樣, 定是你做成呢? 無奈, 真的很無奈....

2011年12月4日 星期日

就快暈低

今日去左超市買野, 排長龍, 好焗, 我感覺暈暈地, 就快要暉低, 好彩平安大吉, 能步行回家.

2011年12月3日 星期六

步行

天氣開始凍, 又有少少雨, 我步行去了火車站(station).aanvragen ov-kaart.係呀, 由現在開始坐巴士火車都用相同的咭, 好類似香港八達通.

之後就係四處走走, 買吓東西, 就回家了. 步行都係好健康的運動.

2011年12月2日 星期五

新發現

一直以為是廣告垃圾信, 掉完一封又一封, 今日才知掉左些錢出街, 被你知道我咁蠢, 你一定搖頭嘆息, 也能想像到你的表情會是點樣, 哈. 你咪鬧我呀, 係你之前無話我知.